Znamy zwycięzców konkursu I edycji World of Alloc. Design Awards 2020

Harmonia, przyjazne kolory i kompozycja podkreślająca walory podłogi – te cechy wnętrz docenili jurorzy konkursu World of Alloc. Wybór trzech najlepszych projektów nie był łatwy – do konkursu zgłoszonych zostało 186 prac. Na podium stanęli Anna Fryt, Marta Mocek i Paweł Przychoda. Do laureatów trafią nagrody finansowe o łącznej wartości 17.000 zł, a prace będą promowane w najnowszym trendbooku marki Alloc.

W skład jury, oprócz Zbigniewa Sierzputowskiego, prezesa Nobless Polska oraz Pawła Gajewskiego, przedstawiciela firmy BerryAlloc, weszły ekspertki w dziedzinie architektury wnętrz i wzornictwa oraz światowego designu. W komisji zasiadły: Magdalena Gyurkovich z Wydziału Architektury Politechniki Poznańskiej, Magda Pawluk z redakcji Living Room i Decoration&Design oraz Katarzyna Księżopolska z redakcji Magazif.

Nagrodzone projekty

I miejsce:

Anna Fryt – projekt salonu z podłogą Rodeo Drive, kolekcja Grand Avenue.

Jak podkreślają jurorzy, projekt wyróżnia się ponadczasową harmonią, przestrzenią i przyjazną kolorystyką – Świetny pomysł na część wypoczynkową. Ta powierzchnia zaprasza, aby w niej zamieszkać – podsumował Zbigniew Sierzputowski, prezes Nobless Polska, generalnego dystrybutora marki Alloc.

Jak dodaje Magdalena Gyurkovich z Wydziału Architektury Politechniki PoznańskiejOdważne szerokie ujęcia pozwalają prześledzić jak podłoga przenika z salonu do kolejnych pomieszczeń. Posadzka nie jest detalem, a decyzją nadającą charakter przestrzeni.

II miejsce:

Marta Mocek – projekt salonu z podłogą Penny Lane, kolekcja Grand Avenue.

Uwagę jurorów zwróciła spójna, dopracowana kompozycja projektu, „oaza spokoju”, która wprowadza do wnętrza ład i harmonię. Autorka skłoniła się w stronę minimalizmu, w którym podłoga stanowi dopełnienie dyskretnej całości. Zastosowane materiały i kolorystyka znakomicie „podbijają” kolor podłogi. Projekt to dowód na to, że jasne wnętrze nie musi być banalne a minimalizm i ascetyzm przestrzeni uzupełniony niestandardowymi formami nigdy się nie znudzi i nadal może zachwycać. – podsumowała Katarzyna Księżopolska z redakcji Magazif. Wtóruje temu Magdalena Gyurkovich z Wydziału Architektury Politechniki PoznańskiejWnętrze zostało zaprezentowane w dobrze zakomponowanych ujęciach. Nowoczesna stylistyka salonu emanuje harmonią i wyważeniem. Pomimo minimalistycznego podejścia, wnętrze ma przyjazną atmosferę, a posadzka jest integralnym elementem pomysłu autorki.

III miejsce:

Paweł Przychoda – projekt obiektu komercyjnego z podłogą Coctails & Dreams, kolekcja Original.

Przestrzeń jest zaprojektowana w stylu boho gdzie elementy wyposażenia, meble, oświetlenie, natura za oknem i rośliny w środku, materiały takie jak surowy beton, naturalne surowe faktury ścian, naturalna tkanina współgrają z podłogą Alloc, która realnie a zarazem fantastycznie buduje to wnętrze a przy okazji nazwa kolekcji Coctail&Dream nie wydaje się przypadkowa – opisał swój projekt autor.

Nagrody

Autorzy trzech najlepszych prac otrzymają nagrody pieniężne w wysokości odpowiednio:

I miejsce – 10.000 zł

II miejsce – 5.000 zł

III miejsce – 2.000 zł

Nagrodą specjalną jest obecność pracy w Trendbook`u on-line marki Alloc.

Laureaci konkursu zaprezentowali nieszablonowe rozwiązania z wykorzystaniem podłóg marki Alloc oraz zgodność z obowiązującymi trendami. Stworzyli nietuzinkowe kreacje przestrzeni, emanujące harmonią, elegancją i wyszukanym stylem, gdzie żaden element nie jest tu przypadkowy. To zadecydowało o zajęciu miejsc na podium – podsumował 1.edycję konkursu Paweł Gajewski z firmy Berry Alloc.

Organizatorem konkursu World of Alloc. Design Awards 2020 był Nobless Polska, generalny dystrybutor marki Alloc.

Strona może wykorzysywać pliki cookies.
Szczegóły dotyczące przechowywania oraz dostępu do cookies opisaliśmy w Polityce prywatności. Więcej